Přejít k hlavnímu obsahu
Domů
Res vitae Karlovy Vary

Main navigation

  • Úvod
  • Rodinná poradna
    • Zásady poskytování služby
    • Etický kodex
    • Pravidla pro řešení stížností
    • Oblast potřeb, které Rodinná poradna pomáhá řešit
    • Kontakty
  • Pečovatelská služba
    • Ceník
    • Zásady poskytování služby
    • Etický kodex
    • Pravidla pro řešení stížností
    • Oblasti potřeb, které Pečovatelská služba pomáhá řešit
    • Kontakty
  • Linka důvěry
    • Zásady poskytování služeb
    • Etický kodex
    • Pravidla pro řešení stížností
    • Oblasti potřeb, které Linka důvěry pomáhá řešit
    • Kontakty
  • Krizové centrum
    • Zásady poskytování služby
    • Etický kodex
    • Pravidla pro řešení stížností
    • Oblasti potřeb, které Krizové centrum pomáhá řešit
    • Kontakty
  • Podporují nás
  • Psychologická pomoc Ukrajina
  • Психологічна допомога укр
  • Kontakty
  • Nabídky práce
User account menu
  • Přihlásit se

Linka důvěry

Vedoucí služby: MUDr. Jiří Bartoš
Zástupce vedoucího služby: Ing. Bc. Renata Andrejsková
Telefon:
353 588 080
723 963 356
Provozní doba:
Po - Pá 19:00 - 07:00 následujícího dne

Poslání sociální služby:

  • Linka důvěry pomáhá dospělým osobám v krizové životní situaci zvládat tuto situaci a zabránit jejímu nepříznivému vývoji. Posláním Linky důvěry je poskytovat těmto osobám snadno a rychle dostupnou odbornou pomoc.

Jak pomáháme?

  • Pracovník Linky důvěry poskytuje volajícímu podporu při překonávání krize. Pomáhá mu zorientovat se v situaci a nalézt vhodné řešení. Služba je poskytována v souladu s právy a povinnostmi klienta Linky důvěry.
  • Podrobný výčet oblastí, ve kterých Vám může být Linka důvěry nápomocná, naleznete zde.
  • Linka důvěry poskytuje sociální službu dle § 55 z. č. 108/2006 Sb., zákon o sociálních službách, v platném znění.

Cílová skupina:

  • Dospělí, kteří hledají podporu při řešení obtížné životní situace, kterou aktuálně nedokážou řešit vlastními silami, a kterou vnímají jako zátěžovou, nepříznivou a ohrožující. Lidé, kteří prochází krizí spojenou např. s partnerskými a rodinnými problémy, s domácím násilím nebo s jinou traumatizující událostí, s finančními problémy, závislostí, osamělostí, nemocí, psychickými problémy, oběti trestné činnosti apod.

Podmínky pro poskytnutí služby:

  • Věk - dospělá populace všech věkových kategorií.
  • Služba je určena osobám, které žijí nebo se právě nacházejí v Karlovarském kraji.
  • Je uzavřena smlouva o poskytování služby – písemnou nebo ústní formou.
  • Poskytovatel má volnou kapacitu
  • Potřeba využívat službu.

Podmínky pro odmítnutí služby:

  • Zájemce nepatří do cílové skupiny (věk, region, potřeba).
  • Formality spojené s poskytováním služby:
  • odmítnutí smlouvy o poskytnutí služby (i ústní)
  • odmítnutí souhlasu se zpracováním osobních údajů.
  • Nedodržování / nesouhlas s dodržováním vnitřních pravidel.

Cíle sociální služby:

Cíle orientované na společnost:

  • Spolupracovat s ostatními poskytovateli zdravotnických a sociálních služeb především Karlovarského kraje tak, aby se služby určené osobám ohroženým krizí vzájemně doplňovaly a zajišťovaly komplexní péči o osoby ohrožené krizí.
  • Rozvoj služeb krizové intervence v součinnosti se státními i nestátními orgány a organizacemi.

Cíle orientované na klienta:

  • Cílem poskytované služby je předejít ohrožení nebo plnému rozvoji krizového stavu osoby ohrožené krizí. Zejména se jedná o zamezení násilí a sebevražedného jednání.
  • Řešení obtížných nebo krizových situací klienta.
  • Poskytnutí sociální služby stále více klientům dle rapidního nárůstu v posledních několika letech.

Cíle orientované na službu:

  • Poskytování služby Linky důvěry vycházející z potřeb klientů.
  • Rozvíjení a naplňování standardů ve službě - dodržování nastavených standardů, rozvoj služby díky intervizi případů.
  • Vzdělávání  pracovníků - dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění, 24 hodin ročně.
  • Týmové supervize krizových interventů - 4 supervizní setkání ročně, supervizor pan PhDr. Vladimír Šik.
  • Individuální supervize managementu a sociálních pracovnic - 2 supervizní setkání ročně, supervizor pan PhDr. Vladimír Šik.
  • Standardizace potřeb stanovených Regionální kartou KUKK a další implementace do individuálního plánování.
  • Zařazení a setrvání v síti služeb KUKK.
  • Řádné členství v České asociaci poskytovatelů linek důvěry.

Dostupnost sociální služby:

Provozní doba:

  • Pracovní dny 19:00 - 07:00
  • Služba může být využívána opakovaně, počty kontaktů nejsou omezeny.

Platby:

  • Služba je poskytována zdarma (kromě platby za telefonní hovor operátorovi telefonní služby).

Působnost:

  • Karlovarský kraj.

Vedoucí sociální služby:

  • MUDr. Jiří Bartoš, předseda Res vitae, z. s.
  • Zástupce vedoucího služby: Ing. Bc. Renata Andrejsková

Odkaz na Českou asociaci poskytovatelů linek důvěry

http://www.capld.cz/

Hlavní navigace

  • Úvod
  • Rodinná poradna
    • Zásady poskytování služby
    • Etický kodex
    • Pravidla pro řešení stížností
    • Oblast potřeb, které Rodinná poradna pomáhá řešit
    • Kontakty
  • Pečovatelská služba
    • Ceník
    • Zásady poskytování služby
    • Etický kodex
    • Pravidla pro řešení stížností
    • Oblasti potřeb, které Pečovatelská služba pomáhá řešit
    • Kontakty
  • Linka důvěry
    • Zásady poskytování služeb
    • Etický kodex
    • Pravidla pro řešení stížností
    • Oblasti potřeb, které Linka důvěry pomáhá řešit
    • Kontakty
  • Krizové centrum
    • Zásady poskytování služby
    • Etický kodex
    • Pravidla pro řešení stížností
    • Oblasti potřeb, které Krizové centrum pomáhá řešit
    • Kontakty
  • Podporují nás
  • Psychologická pomoc Ukrajina
  • Психологічна допомога укр
  • Kontakty
  • Nabídky práce

 

Ministerstvo práce a sociální práce
Živý kraj
Karlovarský kraj
Karlovy Vary
Logo Ostrov

Res vitae Karlovy Vary

Partneři pro pečovatelskou službu: Bochov, Bražec,  Dalovice, Hájek, Hroznětín, Jáchymov, Kolová, Velichov